back to top
isabellafrancesca:

Fox takes flight. Love my little foxy man ♡
isabellafrancesca:

In love with this little pony! #tegan #germansportpony #socute #fancypants
isabellafrancesca:

Mista teegan ♡
isabellafrancesca:

#tbt #aiken just last thursday… TAKE ME BACK
So chill
release-the-reins:

otteventer:

release-the-reins:

mare-moment:

thatveganequestrian:

mare-moment:

fatdressagequeen:

grabmane:

carryonmywaywardstirrup:

ldevstuff:

may-i-use-the-restroom:

Worth A Shot Farm
Baby Bath

another enslaved chained horse with restriction mechanisms forced into their mouth. DISGRACEFUL ABUSE OF A SENTIENT FREE CREATURE THAT WAS MEANT TO LIVE LIBERATED AND NOT DOMINATED BY HUMANS

I am ignoring your ridiculous onslaught of reblogs because you are not worth arguing with but this is hilarious - this foal has nothing in their mouth except a sponge?

Hahahaha omfg

Pffffffft is this person serious? It’s a foal playing with a sponge, if anything this is cuteness overload.

I’m actually really confused maybe the mobile app is messing up but the photo that I am seeing on this post is of a dessert?

haha I’m seeing a foal with a sponge in her mouth too..maybe there’s something wrong with it??

Ok yeah I see the foal now lol. Mobile app is stupid. I was seeing like tiramisu or something.

I definitely burst out laughing at that absurd comment.

How was that real. Like yeah the owner stuffed a sponge into the foals mouth as a form of restraintI do feel like they were joking tho bc I found it funny originally

otteventer check out their blog. They aren’t kidding whatsoever.

Omg ur right. I looked at the wrong blog before bc I was on my phone. That’s actually insane bc of how stupid the comment was to think they’re making a valid point on like the cutest photo ever
fuckyeaheventing:

Such an awesome angle!
release-the-reins:

mare-moment:

thatveganequestrian:

mare-moment:

fatdressagequeen:

grabmane:

carryonmywaywardstirrup:

ldevstuff:

may-i-use-the-restroom:

Worth A Shot Farm
Baby Bath

another enslaved chained horse with restriction mechanisms forced into their mouth. DISGRACEFUL ABUSE OF A SENTIENT FREE CREATURE THAT WAS MEANT TO LIVE LIBERATED AND NOT DOMINATED BY HUMANS

I am ignoring your ridiculous onslaught of reblogs because you are not worth arguing with but this is hilarious - this foal has nothing in their mouth except a sponge?

Hahahaha omfg

Pffffffft is this person serious? It’s a foal playing with a sponge, if anything this is cuteness overload.

I’m actually really confused maybe the mobile app is messing up but the photo that I am seeing on this post is of a dessert?

haha I’m seeing a foal with a sponge in her mouth too..maybe there’s something wrong with it??

Ok yeah I see the foal now lol. Mobile app is stupid. I was seeing like tiramisu or something.

I definitely burst out laughing at that absurd comment.

How was that real. Like yeah the owner stuffed a sponge into the foals mouth as a form of restraintI do feel like they were joking tho bc I found it funny originally
taylo-b:

Here are the Equine Couture Sportif Natasha breeches I mentioned before, $69.99. I own both these colors and they haven’t stretched, torn, or faded in the past 3-4 years that i’ve had them. Amazing to find affordable schooling breeches ;) 
find them HERE
(link opens in new tab) Enjoy!
thecityhorse:

arabiannight:

Look what popped up on my page when I went to log into tumblr! This awesome photo from mazthespaz of thecityhorse! 
I admit I totally fangirled for a sec. haha. 

Ahhhh that’s awesome
ponies-in-the-house-personal sent: just a really stupid thing I noticed - the irons are backwards in the photo of your new horse, I know a few students at my farm like them that way but I think they are harder to ride in

ponies-in-the-house:

thecityhorse:

Hahaha yeah I noticed that… She was up posing for some history project so I don’t think she even noticed… Way more interested in the jousting noodle LOL!

I don’t blame her noodle jousting is amazing!!!

Just out of curiosity why would the students want to ride in them backwards? The point of safety stirrups is the rubber bands on the outside so their foot gets released if they fall. I feel like using them flipped defeats the purpose and shouldn’t make a difference in how you ride.
Just curious my lesson barn days were pretty adamant about the safety stirrups being used correctly like that

invisiblepole:

Rosettes